Понеділок, 20.05.2024, 01:10
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна » Статті » Мої статті

Видача дублікатів втрачених або зіпсованих документів

Визначення терміну "дублікат” в чинному законодавстві відсутнє, проте за практики застосування термінів, слів та словосполучень у юриспруденції дублікатом є другий примірник документа, що має таку саму юридичну силу, як і оригінал. Тобто, дублікат документа повинен містити ті ж відомості, що й оригінал документа. Фактично видача дубліката полягає у відтворенні тексту документа, дублікат якого видається, що спрямоване на відновлення  такого документа у випадку неможливості використання останнього з певних причин. За загальним правилом, у разі втрати або зіпсування документа, лише суб'єкт, що видав такий документ, може видати його дублікат. При цьому, втрата чинності нормативно-правовим актом, на підставі якого відповідний суб'єкт видавав документ, не є підставою для відмови у видачі дубліката документа. Єдиною підставою, за наявності якої видача дубліката документа не може бути здійснена суб'єктом, який видав такий документ, це ліквідація (припинення діяльності) такого суб'єкта. У такому випадку видача дубліката документа здійснюється правонаступником відповідного суб'єкта або архівною установою (якщо передбачається передача документів до архіву). Із запровадженням з 01 січня 2013 року  в Україні системи державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державний реєстратор прав на нерухоме майно у випадках, встановлених Законом, видає свідоцтво про право власності на нерухоме майно під час проведення державної реєстрації права власності на нерухоме майно. До 01 січня 2013 року оформлення права власності  на нерухоме майно з видачею свідоцтва про право власності проводилась, зокрема, органами  місцевого самоврядування відповідно до Тимчасового положення про порядок державної реєстрації  права власності та інших речових прав на нерухоме майно, яке втратило чинність з                  01 січня 2013 року. При цьому, оскільки норма, якою органам місцевого самоврядування рекомендувалося проводити видачу свідоцтв про право власності на об'єкти нерухомого майна на спеціальних бланках, зразок та опис яких затверджувався  Міністерством юстиції, втратила чинність з 01 січня 2013 року, видача дубліката свідоцтва про право власності на нерухоме  майно здійснюється без використання відповідного спеціального бланку.

  

Начальник реєстраційної служби                                  

Мурованокуриловецького районного

управління юстиції                               Олена Пушкар

 

Категорія: Мої статті | Додав: reestrator (06.02.2013)
Переглядів: 691 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Категорії розділу
Мої статті [6]
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 17
Друзі сайту