Понеділок, 23.12.2024, 05:19
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна » 2015 » Липень » 2 » До відома органів державної влади, органів місцевого самоврядування, судів, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби бе
08:26
До відома органів державної влади, органів місцевого самоврядування, судів, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби бе

Інформуємо про необхідність укладення договорів про доступ до деяких державних реєстрів

     Постановою Кабінету Міністрів України № 722 від 24.12.2014 року затверджено Порядок доступу посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, судів, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки, нотаріусів, адвокатів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі – Порядок).

            Відповідно до п.1 Порядку він визначає умови та підстави безпосереднього доступу посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, судів, органів внутрішніх справ, органів прокуратури, органів Служби безпеки, нотаріусів, адвокатів (далі - користувачі) до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав), Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна та Державного реєстру іпотек (далі - реєстри) у зв’язку із здійсненням ними повноважень, визначених законом, а також механізм користування ними.

Згідно з п.2 Порядку доступ користувачів до Державного реєстру прав та реєстрів надається (припиняється) на підставі договору, укладеного між таким користувачем та адміністратором Державного реєстру прав.

У разі коли користувачем є посадова особа органу державної влади або органу місцевого самоврядування, договір укладається між органом, у якому працює такий користувач, та адміністратором Державного реєстру прав.

Доступ користувачів до Державного реєстру прав та реєстрів здійснюється з використанням електронного цифрового підпису.

Як вбачається з пункту 3 Постанови 722 інформаційну довідку з Державного реєстру прав у паперовій формі можна буде отримати лише до 1 жовтня 2015 р.

Таким чином, з 1 жовтня 2015 р. у органів державної влади / органів місцевого самоврядування буде можливість отримувати інформацію з Державного реєстру прав виключно в електронній формі та виключно за умови укладення договору.

З питаннями про укладення таких договорів необхідно звертатись до Вінницької філії державного підприємства "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України, що розташований за адресою : 21050 м. Вінниця, вул. Пирогова, 154а. Додаткову інформацію можна отримати за телефонами : (0432) 56-05-53 приймальня; 56-12-94 адміністратори.

Додатково повідомляємо, що письмові запити на отримання інформації з 1 жовтня 2015 р. із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Реєстру прав власності на нерухоме майно, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна та Державного реєстру іпотек державними реєстраторами прийматись не будуть, оскільки для отримання такої інформації встановлений інший порядок.

Просимо дану інформацію взяти до відома та довести до відома підпорядкованих органів.

З метою уникнення непорозумінь, пов’язаних із застосуванням нового Порядку, необхідно доручити відповідним особам забезпечити укладення даних договорів.

 

 

 

Переглядів: 487 | Додав: reestrator | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Календар
«  Липень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 17
Друзі сайту