На сайті Мінюсту www.new.minjust.gov.ua можна отримати розширену інформацію (довідку, витяг, виписку) про підприємство, нерухоме майно фізичних осіб (свідоцтво про право власності, витяг про державну реєстрацію, рішення про зупинення розгляду заяви, рішення про відмову в реєстрації прав) та зареєструвати бізнес. Документи із реєстрів можна просто роздрукувати на принтері, додаткові печатки чи інші види підтвердження їх достовірності не потрібні. Електронні виписки, витяги та довідки мають таку саму юридичну силу як і паперові. Незабаром через систему можна буде також отримати он-лайн-доступ до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, а також Системи електронної звітності арбітражних керуючих
|
|
... Читати далі » |
Кабмін встановив правила переведення дачних будинків у житлові
Влада може відмовити в такому переведенні з кількох причин
Переведення дачних та садових будинків, які відповідають державним будівельним нормам, в житлові будинки здійснюється безкоштовно органами місцевого самоврядування, з якими відповідні дачні поселення і садівничі товариства пов'язані адміністративно або територіально. Це закріплено постановою Кабінету міністрів №321 від 29 квітня 2015 року, якою затверджено порядок переведення дачних та садових будинків, які відповідають державним будівельним нормам, в житлові.
Для переведення дачного або садового будинку в житловий, власник подає до виконавчого органу сільської (селищної, міської) ради (якщо такий виконавчий орган не створено – сільському голові) заяву. До заяви додається копія документа про право власності на дачний або садовий будинок, при наявності співвласників – їх письмову згоду на переведення такого будинку в житловий, звіт про проведення технічного огл
...
Читати далі »
|
Адміністративні послуги через Інтернет уже є звичними для багатьох країн світу. Це сучасно, зручно, швидко. Для України запровадження онлайн сервісів – це реальний крок для спрощення ведення бізнесу та для зручності громадян, які звертаються за адміністративними послугами. Міністерство юстиції України закликає українців активніше користуватися електронними сервісами. Адже це добра можливість отримати всі необхідні документи без черг та без зайвої необхідності спілкування з чиновниками. Статистика звернень до реєстраційних служб свідчить, що у 2014 році українці отримали 4,8 млн. послуг з реєстрації. З них - 1,3 млн. становили виписки, витяги, довідки, які на сьогодні можна отримати через Інтернет. У рамках реформ, що наразі здійснюю ... Читати далі » |
Верховна Рада ухвалила законопроект, який звільняє від необхідності подавати до реєстраційної служби Форму 4 з даними про кінцевих бенефіціарів понад 700 тис. компаній. Про це сьогодні в ході прес-конференції в Кабінеті Міністрів повідомила перший заступник Міністра юстиції Наталія Севостьянова .
«Прийнятий на ... Читати далі » |
До 25 травня 2015 року всі юридичні особи (крім державних та комунальних підприємств, політичних партій, творчих спілок та їх територіальних осередків, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, державних органів, органів місцевого самоврядування та їх асоціацій) зобов’язані надати державному реєстратору інформацію про свого кінцевого бенефіціарного власника (контролера). Кінцевий бенефіціарний власник (контролер) – фізична особа, яка незалежно від формального володіння має можливість здійснювати вирішальний вплив на у ... Читати далі » |
Розширено повноваження нотаріусів щодо реєстрації похідних речових прав на земельні ділянки сільськогосподарського призначення |
Кабінет Міністрів України прийняв 8 квітня 2015 року постанову №190 "Про надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у скорочені строки". |
Форма входу |
Пошук |
Календар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Наше опитування |
Друзі сайту |